Berkembang Lebih Tinggi - Satu Garis Panduan ramai!

Berkembang Lebih Tinggi - Satu Garis Panduan ramai!

Selepas membaca artikel ini, anda mungkin akan mendapati bahawa lebih tinggi semakin meningkat adalah lebih mudah daripada anda berfikir. Sebab kebanyakan orang percaya ia seperti satu perkara yang rumit, ia mungkin kerana sehingga baru-baru ini satu-satunya cara untuk meningkatkan ketinggian anda telah rumit prosedur, seperti pembedahan atau suntikan HGH.

Untuk menjadi lebih tinggi anda memerlukan komponen asas. Mari kita melihat pertama di mengapa anda berhenti membesar apabila anda mencapai umur tertentu. Sebab utama yang merupakan kimia yang dipanggil hormon pertumbuhan - apabila badan anda mula menghasilkan kurang dari itu, anda berhenti membesar. Satu berita baik ialah, anda boleh dengan mudah terbalik itu, melalui diet dan senaman. Jangan risau ia banyak lebih mudah daripada ia kedengaran. Tujuan diet ini adalah untuk merangsang badan untuk menghasilkan hormon pertumbuhan yang lebih. Ada resipi yang mudah untuk susu kocak, yang anda boleh dengan mudah disediakan di rumah, yang meningkatkan tahap anda hormon pertumbuhan sebanyak empat kali!

Latihan juga mudah - mereka adalah senaman regangan mudah, yang direka untuk meregangkan tisu-tisu dan otot pada tulang belakang anda, yang meningkatkan postur anda, dan membuat badan anda menghasilkan lebih HGH. Dengan kombinasi yang betul diet dan senaman, anda boleh dengan mudah menjangka untuk meningkatkan ketinggian anda sebanyak 6 inci, dalam tempoh lima minggu akan datang. Kajian menunjukkan bahawa walaupun inci tunggal ditambah kepada ketinggian anda, secara mendadak boleh mengubah cara semua orang melihat anda.

Apabila anda mengikuti rutin yang, ketinggian anda perlahan-lahan akan meningkat, sebanyak satu inci seminggu. Selepas beberapa lama anda akan berhenti berkembang, tetapi pada masa itu anda akan telah meningkat ketinggian anda sebanyak 6 inci!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar